Kapuhy, bo z tego co pamiętam ustaliliśmy, że kontrolka pojawiła się w 2007 od MY2008.
Pierwszy przegląd - prośba o porady
Zwiń
X
-
Pierwszy przegląd - prośba o porady
Witam, parę dni temu szafa w mojej Czeszce upomniała się o serwis. w związku z tym mam kilka pytań. Jeżdżę na long-life, który wiadomo że jest dużo droższy i dziwi mnie trochę, że zamiast po przewidywanym przebiegu 30.000, dam zarobić serwisowi przy 20.000. :evil: Stąd moje pytanie, czy warto inwestować w droższy olej i zmienny okres przeglądowy? Rocznie robię ok. 20.000 km pół na pół miasto-trasa. Co doradzalibyście w tej sytuacji? Przejść na stały okres obsługowy? A na co zwrócić jeszcze uwagę przy pierwszym przeglądzie, żeby nie dać się zrobić w konia? Czy lepiej mieć własny olej? Z góry dzięki za jakiekolwiek porady!Jutro to też dziś, tyle że jutro...
-
-
tommi, moje zdanie jest takie, ze najlepszy olej to swiezy olej, osobiscie zmieniam co 15 kkm, w najblizszym czasie planuje zakup nowej octy i bede robił dokładnie tak samo, lał dobry olej co 15 tys. Jesli ktos nie dowierza to proponuje popatrec jak wyglada taki olej po 30 kkm, konsystencje ma raczej szlamu niz oleju, ale wybor nalezy do Ciebiemartig
Leon 1P Cupra+ 280KM
Komentarz
-
-
Podstawowa sprawa, przeglad nie jest przy przewidywanych 30kkm, tylko jest to maksymalna wartosc jaka komputer dopuszcza. U Ciebie jest to 20kkm i bo tak sobie komputer to wyliczyl.
Tez od zawsze zmieniam olej co 15kkm i jest spokoj - koszt zmiany po 15kkm na bardzo dobry olej + filtr + robota aso 280zl
Nie wiem ile kosztuje ten przeglad i olej LL, ale cenowo mysle, ze na dystansie powiedzmy 100kkm wychodzi podobnie.
Komentarz
-
Komentarz